AW-802336379

ТРИВАЛЕ ОРЕНДА ТА ПРОДАЖ КВАРТИР У КИЄВІ

ВСЕ ПРОПОЗИЦІЇ БЕЗ КОМІСІЇ

  • Facebook Социальной Иконка
  • YouTube - серый круг
  • Серый Instagram Иконка
  • telegram-logo_landlord

ЯК НАПИСАТИ ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗДАЧІ АБО ПРОДАЖУ ЖИТЛА ДЛЯ ПОРТАЛІВ НЕРУХОМОСТІ

Правильно написане оголошення -заставу швидкої оренди або продажу нерухомості. Написати гарне оголошення просто, якщо дотримуватися нашого чек-листа. Головне, про що потрібно думати, коли ви рекламуєте нерухомість - ви не здаєте або продаєте житло, а пропонуєте кращий спосіб життя, «світлу перспективу».

  1. Визначте основні переваги вашої нерухомості. Це може бути гарний вид з вікна, близькість парку, розвинена інфраструктура району (з перерахуванням об'єктів: школа (із зазначенням номера), фітнес-клуб, басейн та ін.).

  2. Визначте цільову аудиторію. Уявіть собі вашого майбутнього клієнта (орендаря або покупця), подумайте про його потреби, страхи і перевагах. Якщо ви здаєте або продаєте однокімнатну квартиру, то швидше за все, вам потрібно орієнтуватися на самотніх людей або на молоду пару, а можливо, це буде мати-одиначка або студент. Можливі варіанти, продумайте їх.

3. Визначте ключові слова під кожну цільову аудиторію. Такі слова повинні допомогти вашому оголошенню частіше показуватися в пошуку. Для більшості дощок оголошень це також актуально, як і для контекстної реклами. Однак, зловживати ними не варто. Головне - змістовний опис, яке змусить читача вам зателефонувати.

4. Напишіть різні варіанти оголошень з різною кількістю слів і для різної цільової аудиторії. Різні портали оголошень допускають різну довжину тексту. Потрібно бути до цього готовим. До того ж, різні тексти дадуть більше шансів знайти відгук саме у вашого клієнта.

5. Намагайтеся максимально використовувати буліти і підзаголовки, щоб підкреслити основні переваги нерухомості.

6. Будьте конкретні. Особливо важливо використовувати конкретні деталі в описі ремонту. Дуже часто пишуть, що «квартира в відмінному стані» або «після євроремонту», але що це означає для потенційного клієнта? Обов'язково напишіть про якість паркету, заміні труб, проводки, як вікон, дверей, сантехніки та ін. Дайте чітке відстань до основних об'єктів інфраструктури. Також не забудьте сказати про орієнтацію вашої нерухомості. Будьте чесні. Ідеальною нерухомості не існує і потрібно правильно подати недоліки. Якщо ви пропонуєте в продаж «вбиту» квартиру, то напишіть щось на кшталт «квартира не зіпсована ремонтом» або «у вас є можливість проявити свій дизайнерський талант».

Підписуйтесь на нові статті, щоб залишатися в курсі

Натискаючи кнопку "Підписатися на розсилку" ви погоджуєтеся на обробку Ваших персональних даних

7. Підготуйте не менше 6-12 якісних фото. Щоб фото вийшли вдалими, виберіть сонячний день, розсуньте штори і включіть весь світ. Роблячи фото, присядьте так, щоб об'єктив був на висоті приблизно 1-1.2метра від статі. Таким чином на фото вийде більш просторе приміщення. Також, перед фотографуванням обер всі особисті речі, навіть якщо ви живете в цій квартирі. Повірте, це дуже важливо.

8. Вкажіть ціну. Ні в якому разі не пишіть в оголошенні «ціна договірна». Таким чином ви втратите 80% потенційних дзвінків. Також не пишіть слів «торг», «торгуюся» або «терміново». Таким чином ви даєте вашому потенційному орендарю або покупцеві чіткий сигнал, що ви готові знижувати ціну. Значить або з квартирою щось не те, або ціна спочатку завищена. Торгуються всі і торг буде в будь-якому випадку, але такими словами ви відразу збиваєте свою ціну на 5-10% і доведеться знижуватися ще.

9. Зберіть всі вищевказані пункти в оголошення за планом - ЧЕК-лист (порядок може змінюватися):

  1. Тема з зазначенням головної переваги (страху або очікування цільової аудиторії)

  2. Опишіть місце розташування нерухомості, інфраструктуру

  3. Особливу увагу приділіть безпеки проживання

  4. Вкажіть кількість кімнат, загальну площу та поверх

  5. Розкажіть «логістику» квартири, описуючи кожне приміщення із зазначенням його зв'язку з іншими і його площею.

  6. Вкажіть орієнтацію всіх кімнат (підкресліть переваги виходу спальні в тихий двір або шикарного вигляду на місто)

  7. Наявність балконів, лоджій

  8. Якість ремонту, стиль, опишіть дизайн, підкресліть якість окремих елементів

  9. Якість, стиль, виробників меблів і обладнання

  10. Підкресліть переваги способу життя в вашому домі (розкажіть про можливості безкоштовної, але безпечного паркування, прогулянок з дітьми, зручною транспортної доступності.)

  11. Додайте заклик до дії ( «Дзвоніть! Квартира коштує того, щоб її побачити», «Телефонуйте !, Квартира вам точно сподобається»)

  12. вкажіть ціну

  13. Залиште посилання на більш докладний опис і більшу кількість фото

  14. Дайте ваші контакти

Підписуйтесь на нові статті, щоб залишатися в курсі

Натискаючи кнопку "Підписатися на розсилку" ви погоджуєтеся на обробку Ваших персональних даних

LANDLORD / Тел .: +380951317776 / +380672309989 / ua.landlord@gmail.com /

Оренда і продаж елітної нерухомості Києва

Передрук матеріалів сайту можливе тільки з правовласника landlord.com.ua