AW-802336379

ТРИВАЛЕ ОРЕНДА ТА ПРОДАЖ КВАРТИР У КИЄВІ

ВСЕ ПРОПОЗИЦІЇ БЕЗ КОМІСІЇ

  • Facebook Социальной Иконка
  • YouTube - серый круг
  • Серый Instagram Иконка
  • telegram-logo_landlord

Здати квартиру іноземцю - громадянину цивілізованої країни, а ще краще самому посольству - мрія багатьох орендодавців. Зрозуміло, що громадяни європейських країн, США та Канади є найкращими орендарями, оскільки мають століттями виховане правильне ставлення до чужої власності і платіжну дисципліну, повагу до умов договору оренди та поняття громадського порядку. З такими орендарями, як правило, не виникає проблем, та й платять вони справно, а іноді і в твердій валюті. Чи не орендарі, а мрія.

Однак, не всякий власник квартири в Києві може розраховувати на таке щастя. Вже більше 20-ти років я здаю квартири в Києві іноземцям та в цій статті я розповім, за якими критеріями вибирають квартири посольства і так чи безхмарна здача квартири іноземцю.

локація

Першим критерієм посольства при виборі нерухомості звичайно ж буде місце розташування. Незважаючи на те, що не всі посольства в Києві знаходяться в центрі столиці, 97% з них підбирають житло своїм співробітникам саме в центрі міста. Як приклад візьмемо посольство США. Комплекс посольства знаходиться на вул. Авіаконструктора І. Сікорського, між парком Нивки і Сирецьким парком, а квартири для співробітників підбираються саме в центрі міста. За рідкісним винятком і тільки для самих топових співробітників посольств можуть розглядатися окремо стоять котеджі - резиденції в інших частинах міста, зазвичай на Подолі або Печерську.

Центр столиці для посольств також досить обмежений. Зазвичай розглядаються два району: старий центр, де і знаходиться більшість посольств, обмежений вулицями Б. Хмельницького - Трьохсвятительській і від Хрещатика до Обсерваторній; а також частина центру на південь від бульвару Т. Шевченка максимум до вул. Жилянській, обмеженої вул. Шота Руставелі. Повторюся, що мова йде саме про посольствах, а не про співробітників іноземних компаній, для яких можуть бути інші критерії.

 

Також важливо відзначити, що зазвичай житло для співробітників посольств вибирається спеціально призначеними менеджерами, які роками займаються житловими проблемами своїх співробітників і вже знають практично всі проблеми будинків, де вони вже селили співробітників. З огляду на це, такі фахівці при посольствах вже мають певні переваги і, навпаки, упередження щодо певних будинків. Як приклад можу розповісти такий випадок. 4 роки тому я поселив сім'ю співробітника посольства в будинку на вул. Толстого. Через деякий час після їх в'їзду сусіди почали ремонт, який тривав досить довго. У підсумку мені довелося неодноразово домовлятися як з орендарем так і з сусідами про графік виконання робіт, щоб зробити перебування орендаря максимально комфортним. Крім самого шуму, звичайно, виникали інші проблеми з будівельною бригадою, які регулярно блокували ліфт, смітили, відключали воду. Про всі ці проблеми мені прямо в будь-який час доби доповідав орендар. Однак, жодного разу мені не було сказано про те, що напір води в крані вкрай низький. У підсумку, коли термін оренди підійшов до кінця (а також ремонт сусідів) і я запропонував цю ж квартиру посольству, мені було сказано, що будинок занесений в «чорний список», оскільки було багато нарікань і в будинку поганий напір води. Однак, головна озвучена проблема - напір води, була з простої причини - орендодавець вчасно не змінив фільтри води в квартирі. В результаті не тільки квартира, а й сам будинок «потрапив під санкції». Так що важливо знати, що навіть, якщо ваш будинок знаходиться в правильному місці і відповідає всім критеріям, погана репутація може перекреслити всі переваги, а відповідно, і шанси здати квартиру посольству.

Крім самого розташування важливі інші критерії, наприклад, служба безпеки дивиться на близькість інших будинків, підходи до під'їзду будинку, дивляться, щоб хоча б один балкон виходив на вулицю, а деякі посольства не розглядають квартири вище 7-го поверху.

Підписуйтесь на нові статті, щоб залишатися в курсі

Натискаючи кнопку "Підписатися на розсилку" ви погоджуєтеся на обробку Ваших персональних даних

Кількість кімнат

Співробітникам посольства, як правило, підбирають квартири мінімум з 4-ма кімнатами. При цьому повинно бути не менше 3-х спалень. Навіть якщо проживати буде сім'я з 2-х чоловік, все одно посольство буде для них знімати не менш 3 спалень, якщо ж в родині будуть діти, то посольство буде орендувати для них не менше 4-х спалень, тобто 5-6-ти кімнатну квартиру. У дуже крайніх випадках (в основному для співробітників північних європейських країн) знімають 3-х кімнатну квартиру для сім'ї з 2-х чоловік. Хоча це швидше виняток, ніж правило. Таким чином, середня статистика по оренді квартир для посольств за кількістю кімнат наступна:

Дизайн квартири для оренди

З дизайном квартир для оренди посольствам все більш-менш ясно. Дизайн повинен бути максимально світлим і спокійним. Особливою популярністю користуються квартири в скандинавському стилі. У будь-якому випадку, стіни повинні бути світлими, а меблі сучасної. Ніяких кольорових шпалер. Квартири у важкому класичному стилі з дерев'яним оздобленням користуються популярністю тільки у посольств східних держав.

У наступній статті ви дізнаєтеся, які документи важливі, які умови договору оренди і як потрібно обладнати квартиру для здачі в оренду посольству.

Якщо ви хочете здати вашу квартиру посольству або співробітнику іноземної компанії, натисніть кнопку нижче

LANDLORD / Тел .: +380951317776 / +380672309989 / ua.landlord@gmail.com /

Оренда і продаж елітної нерухомості Києва

Передрук матеріалів сайту можливе тільки з правовласника landlord.com.ua